Nog 22 uur te gaan.. - Reisverslag uit Dedemsvaart, Nederland van Dylan Lenters - WaarBenJij.nu Nog 22 uur te gaan.. - Reisverslag uit Dedemsvaart, Nederland van Dylan Lenters - WaarBenJij.nu

Nog 22 uur te gaan..

Door: dylanlenters

Blijf op de hoogte en volg Dylan

05 Maart 2012 | Nederland, Dedemsvaart

Hi people!

Hier mijn eerste 'reisverslag' terwijl ik nog 22 uur te gaan heb in het regenachtige Nederland. Morgen (dinsdagochtend) vlieg ik samen met Frank en Luc naar Australië. De bedoeling is om daar een jaar lang te gaan backpacken/rondreizen, werken, surfen, uitgaan en natuurlijk relaxen! Ik heb er echt super veel zin in en kan niet wachten om te gaan! Ik heb afgelopen weekend afscheid van iedereen genomen en hoop dat jullie mij allemaal zullen blijven volgen op deze site, twitter en facebook! Plaats een reactie als je mijn verslagen 'Down Under' hebt gelezen :)

Heel veel plezier hier in Nederland, ik zal aan jullie denken als ik op het strand lig met een koud biertje ;) I love you all and take care!
x

Facebook: http://www.facebook.com/profile.php?id=658438138
Twitter: https://twitter.com/#!/FolleMelc

  • 05 Maart 2012 - 09:18

    Jermaine Ellenkamp:

    Vet man, blijf het echt bijhouden! Ben benieuwd wat je allemaal gaat beleven! Goede reis man! x

  • 05 Maart 2012 - 09:25

    Fleur De Mol:

    Lieve dylan!

    Heeel erg veel plezier en succes!
    Geniet er van en pas goed op je zelf!
    Ik ga je verhalen volgen hoor!

    XXX

  • 05 Maart 2012 - 11:01

    Rennie:

    Hoi Dylan! Goeie reis, geniet er met z'n allen van!!!
    We zijn erg benieuwd naar al jullie belevenissen.

    Groetjes, Alle, Rennie, Brent en Marije

  • 05 Maart 2012 - 15:29

    Snoek:

    Bier is hier kouder.

    Zet em op.

  • 05 Maart 2012 - 16:44

    Judith Broekman:

    Hi Dylan, Ik wens jou heel veel ontdekkinsplezier Down Under..... Haal alles uit de kast, geniet van alle mooie, minder mooie, nieuwe, bijzondere, uitdagende en unique momenten.... That's what Life is all about.... Ik ga je zeker volgen...... Thums upp voor jou en je vrienden!!!

  • 05 Maart 2012 - 17:25

    Geeske:



    Hallo Dylan,

    Een hele goeie reis toegewenst, veel plezier en succes! Ik ga je verhalen volgen, ben wel heel benieuwd. Dylan doe rustig aan, ik hoop je over een jaar weer te zien.

    Liefs Geeske

  • 05 Maart 2012 - 18:30

    Anne Lenters:

    Hey Topper,

    He he eindelijk op eigen beentjes dat is wat je zo graag wou en aan toe bent. Stiekem hoop ik wel een beetje dat je nog heel vaak zult terug denken aan alles wat we samen de laatste jaren beleefd en meegemaakt hebben, want dat was eerlijk gezegd niet altijd even makkelijk.

    Het heeft je ongetwijfeld gevormd tot de persoon die je nu bent; Open, eerlijk, sociaal, lief en een zoon die menig vader zich wensen kan. Het heeft je gemaakt tot de persoon die nu op reis gaat en alles gaat ontdekken buiten maar ook in jezelf...neem van mij aan dat dat de mooiste en spannendste zoektocht is...dat je jezelf leert kennen en ontdekken en later in je leven hier nog steeds de vruchten van mag plukken ... Dit is de mooiste reis die je nu gaat maken !!!

    Jij slaat nu je vleugels uit de weide wereld in en je broertje en ik gaan lekker onderuit gezakt zitten genieten van alle avonturen die jij gaat beleven.

    Ik wens je een hele fijne en vooral leerzame tijd toe en hoop dat al je dromen en wensen die je van tevoren in je gedachten had uit mogen komen.

    Ik wil je nog 1 raad meegeven die jij zult begrijpen ... Doe alles met liefde en respect, uiteindelijk overwint de liefde alles, bij alles wat je doet: L'amore Vince Sempre ;-)
    En vergeet nooit dat papa heel veel van je houdt !

    Have fun mate ... LY XXX ...


  • 05 Maart 2012 - 19:52

    Opa En Oma Lenters:

    Wat leuk om vanavond al je eerste verslag te lezen. Het begin is al hartstikke leuk voor ons en je weet, we zullen je met spanning en bewondering volgen. En iedere dag aan je denken!!!Dikke kus van opa en oma lenters

  • 06 Maart 2012 - 08:28

    Wim En Astrid:

    Hey Dylan,
    Je bent nu onderweg naar Australie.
    Nogmaals een topjaar toegewenst daar samen met je maatjes!
    We zullen uitkijken naar je reisverslagen en foto's.
    Liefs Wim,Astrid en kids

  • 06 Maart 2012 - 12:32

    Maureen Lenters:

    Hey Dylan,
    Ik hoop dat je een heel mooi jaar in Australië hebt (vast wel (: )
    Geniet er van!
    x

  • 06 Maart 2012 - 15:28

    Janny Spijker:

    Lieve Dylan,

    Je eerst reisverslag heb ik net gelezen en nu ben je al onderweg. Misschien wel de reis van je leven. In gedachten reis ik met je mee en wens je een ontzettende fijne en mooie tijd toe. Geniet van het komende jaar met je vrienden en ik blijf je zeker volgen. Ik wacht met spanning je volgende verslag af. Ontzettend veel plezier, geniet met volle teugen en tot het volgende bericht.

    Dikke kus van oma

  • 07 Maart 2012 - 18:22

    Fred En Co + Kids:

    Hey Dylan,
    Hoorde van mama dat jullie zijn aangekomen op plaats van bestemming.
    Hoe was de reis? Erg vermoeiend?
    Voeg me even toe op facebook als je de kans krijgt! Speciaal voor jou weer aangemeld....
    Liefs van ons xxx

  • 07 Maart 2012 - 18:22

    Fred En Co + Kids:

    Hey Dylan,
    Hoorde van mama dat jullie zijn aangekomen op plaats van bestemming.
    Hoe was de reis? Erg vermoeiend?
    Voeg me even toe op facebook als je de kans krijgt! Speciaal voor jou weer aangemeld....
    Liefs van ons xxx

  • 07 Maart 2012 - 18:22

    Fred En Co + Kids:

    Hey Dylan,
    Hoorde van mama dat jullie zijn aangekomen op plaats van bestemming.
    Hoe was de reis? Erg vermoeiend?
    Voeg me even toe op facebook als je de kans krijgt! Speciaal voor jou weer aangemeld....
    Liefs van ons xxx

  • 07 Maart 2012 - 18:23

    Fred En Co + Kids:

    Hey Dylan,
    Hoorde van mama dat jullie zijn aangekomen op plaats van bestemming.
    Hoe was de reis? Erg vermoeiend?
    Voeg me even toe op facebook als je de kans krijgt! Speciaal voor jou weer aangemeld....
    Liefs van ons xxx

  • 07 Maart 2012 - 18:25

    Cootje:

    Sorry Dyl, was iets te enthousiast met de enterknop!!!
    Verwijder die andere drie maar.....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Dedemsvaart

Dylan

Actief sinds 21 Feb. 2012
Verslag gelezen: 1243
Totaal aantal bezoekers 19471

Voorgaande reizen:

06 Maart 2012 - 01 Februari 2013

Down under!

Landen bezocht: