The first days - Reisverslag uit Sydney, Australië van Dylan Lenters - WaarBenJij.nu The first days - Reisverslag uit Sydney, Australië van Dylan Lenters - WaarBenJij.nu

The first days

Door: dylanlenters

Blijf op de hoogte en volg Dylan

08 Maart 2012 | Australië, Sydney

Hi guys!
Waaaaaar moet ik beginnen!? Ik heb zoveel meegemaakt, en dat al in de eerste twee dagen.. Laat ik maar vanaf het vertrek beginnen. We kwamen aan op schiphol, waar we marthe, dion en jort hebben ontmoet. We hadden een groepsvlucht van de organisatie dus vlogen we met z’n zessen, super leuk! De eerste vlucht (Amsterdam-Londen) was onrustig, we hadden zo’n beetje de hele vlucht heftige turbelentie, niet chill. Aangekomen op Heathrow moesten we 3 uur lang wachten, slopende uren waren dat want de nacht voor vertrek heb ik amper geslapen... Na 3 uur wachten konden we dan eindelijk naar de gate en aan boord stappen in het grootste vliegtuig (Airbus 380-800) WAUW! Dubbeldekker en zooo luxe, ideaal dus. Het was een vlucht van 12,5 uur naar Singapore. Naast alle films, muziek, tv series en games hadden we genoeg andere dingen te doen, er waren een paar leuke stewardessen aan boord ;) tja, boys will be boys.. Eindelijk waren we in Singapore met de wetenschap dat er nog een lange vlucht op ons te wachten stond, namelijk 8,5 uur, heftig dus. Gelukkig heb ik de laatste vlucht aardig veel kunnen slapen zodat ik aardig fit aankwam in Sydney. Op het vliegveld in Sydney werden we opgehaald door iemand van de organisatie en naar ons hostel gebracht waar we exact om 11 uur ’s avonds ingecheckt waren. We wilden nog even een biertje drinken in de discotheek onder het hostel en daarna snel gaan slapen met angst voor een jetlag. Toen we binnen kwamen wisten we al dat het een mooi feestje zou worden en al snel kwamen de kreten: NOOOOOOOIT MEER NAAR HUIS! Haha. En ach, van het ene biertje kwam het andere biertje en zo gingen we met een flinke borrel op uiteindelijk om half 4 ’s nachts slapen, knettergek. Maar het was het zeker waard, wat een geweldige avond! In één discotheek met allemaal verschillende mensen en verschillende nationaliteiten, we hebben leuke contacten gemaakt! En natuurlijk hebben wij al die ‘buitenlanders’ even laten zien wat los gaan is haha.
De volgende ochtend (vandaag dus) ging de wekker om 8 uur en brak onze eerste dag in Australië aan. We gingen beneden in het cafe ontbijten, prima te doen. Na het ontbijt even heerlijk gedoucht want daar was ik echt wel aan toe. Toen de korte broek en t-shirt aangetrokken en de tas achterop en Sydney bekennen. We zijn eerst naar het centrum gelopen en vandaar uit naar Harbour Bridge gelopen, wat een gigantisch groot ding zeg, maar wel super mooi! Natuurlijk ook het Opera House gezien, en even de toerist uithangen. In de haven hebben we even koffie gedronken en besloten dat we de hele Harbour Bridge over gaan lopen, wat hoog was dat zeg :/ Toen we naar het noordelijke deel van Sydney waren gelopen hebben we daar even gegeten. Helaas zit het weer nog niet echt mee, maar mij hoor je niet klagen als je in je korte broek en t-shirt onder een paraplu loopt ;) Toen zijn we terug gelopen naar de stad en even boodschappen gedaan voor vanavond. Nu zit ik heerlijk op mijn bed in het hostel want die 20 kilometer lopen hakt er wel in.. Straks gaan we eten koken en vanavond is de planning om weer even de discotheek in te duiken beneden. Morgen moeten we voor 10 uur uitchecken en dus snel opzoek naar een ander hostel!
Ik hoop dat jullie het verhaaltje een beetje leuk vinden, laat aub even een reactie achter zodat ik weet wie het allemaal volgen!

Don’t worry and take care!
Ohja, nog even paar uitspraken van de reis:
-Nooooooooit meer naar huis
-Forever Australia
-Don’t worry mate
-Jetlag!? What the fuck does that mean?

  • 08 Maart 2012 - 07:35

    Samira:

    aa geweldig dyl! Enjoy it :) xx

  • 08 Maart 2012 - 07:55

    Snoek:

    Rock on baby!

  • 08 Maart 2012 - 08:00

    Janny Spijker:

    Hey Dyl,

    Inderdaad waar moet je beginnen. Wat een super leuk verhaal en wat heb je in die korte periode al veel gedaan/gezien. Gezellig dat jullie 's avonds nog even de disco zijn ingedoken en dat je daar al nieuwe contacten hebt gemaakt.
    De vlucht viel in het begin dus een beetje tegen, ja zo'n lange vlucht valt ook niet mee.
    Ik vind het geweldig iedere keer iets van je te horen en blijf je elke dag volgen.

    Geniet van alles, een dikke knuf,

    oma

  • 08 Maart 2012 - 08:11

    Charlotte:

    wat leuk om je ervaring van de eerste dagen te lezen dyl;)
    enjoy!
    xxx

  • 08 Maart 2012 - 08:16

    Papa (Daddy):

    Hihi...ff stiekem vanaf mijn werkplek deze reactie. Wat stoer zeg je verhaal en donders mooi om te lezen alleen die uitspraak van Noooooit meer naar huis kan echt niet he ;-) hahahaha...
    Tjonge wat zal de wereld er voor jou nu anders uitzien met alle nieuwe indrukken, mensen, omgeving en belevenissen. Ik ben super trots op je dat je dit doet !
    Wil je de rest van de boys ook ff de groeten doen en zeggen dat ze goed op je moeten passen ;-) hahaha...Ik zou zeggen vooral blijven schrijven, het voelt dan net of je toch heel dichtbij bent en dat is erg fijn voor de thuisblijvers kan ik wel zeggen :-)

    Big kisses van mij ... Love You <3 mate !!!

  • 08 Maart 2012 - 08:17

    H Berg:

    een mooi verhaal en nog veel plezier daar ik volg je groeten

  • 08 Maart 2012 - 08:20

    Opa En Oma:

    hoi Dylan, het is hier 9 uur in de morgen en tot onze verbazing al een uitgebreid verslag van jou!
    Wat een uitvinding die computer.... We zijn erg blij dat we zo met je mee kunnen leven en mee kunnen genieten van wat jij en je vrienden daar allemaal beleven. We wachten met spanning je verdere verslagen af. Doe de groeten aan je vrienden en dikke kus van ons!xxxxxxxxOpa en oma

  • 08 Maart 2012 - 08:29

    Bart Hommes:

    Super leuk om te lezen! dit is nog maar het begin van een mega avontuur dus ben benieuwd naar wat er komen gaat :)

  • 08 Maart 2012 - 08:37

    Annika En Jeanette:

    Hey Dylan.

    Wat leuk om je verhaal te lezen, van Annika hoor ik alle verhalen al (ik ben een collega/vriendin van Annika). Ik wens je heel veel plezier en geniet ervan maar zo te lezen ben je dat al flink aan het doen.

    Have fun.

    Groetjes Annika en Jeanette

  • 08 Maart 2012 - 08:53

    Janice:

    Super gaaf Dyl!! Enjoy xx

  • 08 Maart 2012 - 08:53

    Rennie:

    Ha ha dylan, zal je vader leuk vinden die uitspraak van Nooooooit meer naar huis............!!!!

  • 08 Maart 2012 - 09:04

    Geerte:

    Super tof joh! Nog last van een jetlag? Of drink je daar gewoon doorheen? Groetjes aan de anderen en ik zal t blijven volgen! X

  • 08 Maart 2012 - 09:35

    Annika:

    Hey Dylan,

    Wat super mooi om je verhaal te lezen.. Geweldig!
    Wat minder is de vlucht naar London lees ik..

    Maar fijn om te horen dat je het naar je zin hebt.. hihihi.. ik las al dat jullie meteen een dicotheek zijn ingedoken.. Geweldig om te lezen hoe je de 'buitenlanders' even hebt laten zien wat los gaan is.. haha.. Had ik wel willen zien ;-)

    Ik wil je ff vanuit mijn werkplek zeggen.. geniet ervan en schrijf zeker mooie verhalen over wat je daar mee maakt.. Vind het geweldig om te lezen.. Ben super trots op je dat je dit doet..

    En net wat je pa zegt.. je bent erg ver maar zo lijkt het net of je heel dicht bij ons bent!

    Geniet van je avontuur scatty..

    Liefs Annika

  • 08 Maart 2012 - 10:01

    Truus:

    He Dylan, FANTASTISCH om dit allemaal te lezen, geniet je helemaal gek! X Truus

  • 08 Maart 2012 - 10:16

    Manon:

    Leuk dyl, geniet ervan! xx

  • 08 Maart 2012 - 10:20

    Yuki:

    Lieve dyl,
    tis hier ondertussen kwart over 11 s'ochtends.. Ik word net wakker haha, en las meteen je verhaal! Superleuk om te lezen, haha ik was al benieuwd hoe dat eerste hostel zou worden met die geweldige discotheek dr onder! wel stoer hoor, eerst zulke vluchten achter de rug, vervolgens nog even tot half 4 doorfeesten en dan ook nog om 8 uur erweer uit en gewoon effe 20 km lopen.. haha! Supertof om te mogen lezen wat je allemaal aan het doen bent daar, kijk nu al uit naar t volgende verhaal!

    x yuk

  • 08 Maart 2012 - 10:25

    Wim & Astrid:

    Hoi Dylan,
    Lezen je verhaal net,gaaf hoor!!!!!!!!!!
    Waarschijnlijk hebben we toch iets gemist in onze jongere jaren.(haha),
    Veel plezier in de discotheek met je vrienden,en we kijken uit naar je volgende story!
    Groeten uit het koude,maar zonnige Hardenberg.

  • 08 Maart 2012 - 10:26

    Jermainzz:

    Yeaaah dude!

  • 08 Maart 2012 - 10:31

    Bryan:

    Geweldig dat jullie je daar nu al zo vermaken wordt vast een prachtig jaar man! Have fub en tot het volgende verslag! Ben benieuwd xx

  • 08 Maart 2012 - 10:31

    Ruwan:

    Mooie verhalen alweer en jullie zijn pas net begonnen..leuk om te horen!
    Blijf jullie volgen..

    Good luck.


  • 08 Maart 2012 - 10:32

    Dino:

    Leuk man!
    Ik ga het zeker in de gaten houden ben wel benieuwd;)

  • 08 Maart 2012 - 10:44

    Esmee:

    Klinkt allemaal super!
    ik hoop dat je er heel erg van geniet, ik zal je een beetje gaan volgen ben namelijk wel benieuwd wat jij het aankomende jaar allemaal gaat beleven!

    Good luck and enjoy!
    x

  • 08 Maart 2012 - 11:24

    Justin:

    lekker geakk!!!!

    veel plezier daaar !

  • 08 Maart 2012 - 11:42

    Laura:

    Ahhh super leuk! X

  • 08 Maart 2012 - 11:42

    Mama & Henk:

    Jee lieffie, wat een fantastisch verhaal heb je al geschreven....wat ben ik vreselijk trots op jou!!!!!
    Even over de uitspraken.....Nooooit meer naar huis, die uitspraak kun je wel verwijderen, want je komt echt wel weer thuis en anders.....kom ik naar jou toe, hoor haha!! En dat wil je vast (nog) niet hebben ;-) Ben blij en opgelucht dat het vliegen allemaal goed is gegaan, ondanks de turbulentie. Wat heb je al veel gedaan in zo'n korte tijd, pas maar op, want straks ben je nog aan vakantie toe om bij te tanken :-) hihihi!!
    Hoe is het met koken gegaan enne....wat hebben jullie gegeten??
    Het is echt grappig (en handig) dat we één van de klokken in huis op "jouw' tijd hebben staan, weten we in één oogopslag of je al weer aan het feesten bent!!! Nou lieve schat, ik moet zo weer naar m'n werk, wacht in spanning op je volgende verslag...en natuurlijk een keer skypen...?!!
    Groetjes aan de rest en pas goed op elkaar!!!!

    Lots of love Henk & mama xxx

  • 08 Maart 2012 - 11:51

    Alex Van Der Velde :

    Mooi verhaal boys. Gr. Aan allemaal

  • 08 Maart 2012 - 15:02

    Sjoerd:

    t-shirt en korte broek, goodlife daar!

  • 08 Maart 2012 - 15:22

    Fam Pothof:

    dylan nog een goede reis gewenst en geniet ervan we zullen je volgen.

    gerard pothof

  • 08 Maart 2012 - 17:39

    Fleur De Mol:

    Hee Dylan,
    Leuk om je verhaal te lezen!
    Nog heel veel plezier

    xxxxx

  • 08 Maart 2012 - 19:45

    Fam.Nijman:

    Hoi Dylan,
    Wat een leuk reisverslag al in zo'n korte tijd.
    Geniet van je tijd in Australië.
    We blijven je zeker volgen.

    Groetjes Gerrit en Henny

  • 08 Maart 2012 - 21:58

    Anita Vd M.:

    Lieve Dylan, het is hier nu bijna 23.00 uur en heb net je 1e reisverslag gelezen. Fijn dat je goed bent aangekomen en al je eerste indrukken super zijn. Blijf je volgen hoor, zoals beloofd!
    Geniet, pas goed op jezelf en tot horens xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Dylan

Actief sinds 21 Feb. 2012
Verslag gelezen: 680
Totaal aantal bezoekers 19461

Voorgaande reizen:

06 Maart 2012 - 01 Februari 2013

Down under!

Landen bezocht: