Even kort - Reisverslag uit Sydney, Australië van Dylan Lenters - WaarBenJij.nu Even kort - Reisverslag uit Sydney, Australië van Dylan Lenters - WaarBenJij.nu

Even kort

Door: dylanlenters

Blijf op de hoogte en volg Dylan

09 Maart 2012 | Australië, Sydney

Hi buddy's!

Ten eerste iedereen SUPER BEDANKT voor de reacties, echt tof! Ik heb ze net allemaal gelezen en de adrenaline giert door mn lijf, thanks buddy's! Ik weet dat het nu nacht is in jullie koude kikkerlandje maar als jij ontwaakt zijn heb je weer mooi een kort verslag te lezen haha!

Vandaag hebben we echt super mooi weer, vanmorgen om 10 uur was het al 31 graden, jaloers? Haha. Net hebben we korte workshop gehad van de organisatie en zijn we van alles aan het regelen. Bah, dat is echt een nadeel, zoveel informatie en dingen regelen, soms wel moeilijk allemaal.. Maar als ik dan weer naar buiten kijk weet ik weer waar ik het allemaal voor doe! Ook hebben we zojuist een 5 daagse surfcamp geboekt!! Bam, in 1 keer 500 dollar weg, maar dan krijgen we 10 surflessen, overnachtingen en eten, dus hartstikke mooi! Het is nu 3 uur in de middag en we hebben voor vanavond nog geen slaapplek.. Het geld speelt hier ook wel een kleine rol in, maar misschien dus gewoon een nachtje doorhalen op het strand ofzo, ook prima te doen haha!
Vanaf nu ben ik trouwens alleen op dit nummer te bereiken: +61449003442.
Als je keer smst, zet dan aub even je naam eronder want contacten zijn weg ;)
Het grappige is ook dat ik al in het engels begin te denken, YEAH BUDDY! Achja, laat ik het hier maar weer even bij laten, moet nog genoeg regelen!

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden en blijven reageren want dat doet me echt goed, go on!

Lots of love, and don't worry!

  • 09 Maart 2012 - 06:00

    Papa:

    Goedemorgen dude...

    Tuurlijk weet jij het waar je het voor doet, we zijn jaloers hoor hier.
    Allemachtig zeg een surfkamp ... WATCH OUT FOR JAWS please !
    Dat het maar 500 dollar kost...ach ja, so what...hoe eerder je door je geld heen bent des te eerder ben je weer terug in dit koude kikkerlandje hahahaha....
    Dus jullie Beach Boys gaan echt op zo'n plankie staan ... wat geweldig ja !!!

    Goed bezig om ook eens onder de sterrenhemel te slapen, waardeer je des te meer je lekkere bedje thuis en al het goeds wat je hebt in je leven en trouwens toen wij jong waren was het niet anders hoor ahuuum ;-) ...super cool dat jullie dit doen :-)

    Zoveel mogelijk blijven schrijven Mate... is genieten hier van al jullie verhalen, ook super om die van Luc te lezen, het gekke is dat ik die van Frank niet kan zien...maar zal wel iets niet goed doen.

    Big Kisses ... Hugs and Love ... Papa Xxx

  • 09 Maart 2012 - 07:49

    H Berg :

    hallo je zegt het is er mooi weer maar ik heb ook gehoord van overstroming waar zit je ergens in sydney? want het is er zo groot ik ga je volgen groeten

  • 09 Maart 2012 - 08:00

    Taxichauffeur Schiph:

    leuk om te lezen! veel plezier en groeten aan de anderen

  • 09 Maart 2012 - 08:21

    Mama:

    Hey Dyl, gelukkig, ik las op je twitter dat jullie toch nog een slappplek hebben gevonden ;-)
    WOW, een 5-daagse surfcamp geboekt!!!! Dat was al je droom voor Australië, hè, dat je zou leren surfen en wie weet, zelf nog eens surflessen te geven!! Wie wil dat nou niet, surfles van de knapste, mooiste en liefste jongen in Australië :-) :-) :-) !!!! Maar uhm, beloof je mij wel dat je echt voorzichtig zult zijn, de zee kan ook rare dingen doen, hoor...! Ach, je zult wel denken, daar heb je m'n moeder weer te 'zeuren', maar laat mij, ondanks dat je zover weg zit, toch nog een beetje voor je zorgen ;-) :-)
    Enne...hoezo koud kikkerlantje....de zon schijnt en het wordt wel bijna 12 graden....pff!
    Ik zal je ook een beetje op de hoogte houden van wat we hier allemaal doen, misschien vind je dat ook leuk om te lezen:
    gisteravond is Thay dus bij ons geweest, dat heb ik je verteld in een sms...! Dinsdagavond gaan Thay en ik met z'n tweetjes uit eten bij de Corner of 't Dorp!! Zondagavond zijn wij bij het laatste concert van Anouk, daar heb ik vet zin in! En zaterdag hebben Henk en ik verjaardag van de directeur van Henk in Etten-Leur en blijven daar dan ook overnachten...! Dinsdagmiddag ga ik met Leroy op zoek naar een bureau voor hem! Ik hoop zooooo dat we nu eindelijk eens een mooie vinden!!!

    Nou lieffie, ik ga even aan de slag, poetsen, wassen, stofzuigen, dweilen...het gaat allemaal 'gewoon' door...bah...haha!

    Geniet van jullie avond (inmiddels) en voor straks weer lekker slapen!!

    Vergeet niet dat ik van je hou....triljard zoenen....Mama xxxxxxx

  • 09 Maart 2012 - 08:30

    Bryan:

    Wow heerlijk weer! En dat surfcamp is nice man echt super tof! Have fun mate

  • 09 Maart 2012 - 08:32

    Janny Spijker:

    Hey Dyl,

    Tof weer een stukje van je te mogen lezen. Ja het regelen is een nadeel, maar je doet er ook je voordeel mee. Super dat je een 5-daagse surfcamp hebt geboekt. Dit tikt er uiteraard in, maar je hebt er ook iets unieks voor terug. Ach en het geld moet toch rollen.
    De slaapplek lees ik inmiddels heb je gevonden, dus je hoeft niet onder de sterrenhemel te slapen.

    Gisteravond even bij mama en Henk een bakkie gehaald en zoals je weet was Thay er ook.

    Verder vanaf deze kant geen bijzonderheden meer. Doe de jongens de groeten, geniet van jullie avond/nacht en voor straks lekker slapen en tot de volgende keer.

    Liefs, oma

  • 09 Maart 2012 - 08:53

    Gerna Waterink:

    Hey Dylan
    Echt bijzonder wat je nu allemaal hebt meegemaakt,ga genieten net de rest en,
    wij gaan je volgen.
    Doe voorzichtig en veel plezier daar met die zomerse temperaturen!
    Groetjes van Hans,Gerna en de kids.

  • 09 Maart 2012 - 09:08

    Gerrit:

    het gerucht gaat dat we volgend seizoen de spits van agovv krijgen...hoe mooi is dat?eerst morgen tegen capelle ,hopelijk gaat ut beter dan verleden weekwant dat was 3x nix he?las net dat het daar bij jou mooi dooi is,lekker man!pas een beetje op jezelf en ik laat je de uitslag nog wel ff weten,greetz gerrit

  • 09 Maart 2012 - 09:30

    Wim&Astrid +kids:

    Hoi,
    Wauw,surfen in de hoge golven!!!!!!!!!!!
    Zo te horen heb je daar tot nu toe een relaxed leventje.
    Stappen,zonnen,surfen.......Je zult wel lekker bijgekleurd zijn!
    Je moest wel een vergunning voor Australie aanvragen,maar waarschijnlijk moet je dat volgend jaar voor Nederland doen.Herkennen we je niet meer,zo bruin ben je dan!!!
    Groetjes en tot wederhoren.

  • 09 Maart 2012 - 10:44

    Kim De Bruin:

    Ah wat vet allemaal dyl!
    Je vermaakt je daar al prima zie ik haha.
    en wat ben ik jaloers op dat warme weer zeg! ;)

    have fun, x

  • 09 Maart 2012 - 10:54

    Opa En Oma Lenters:

    Hallo dylan, wat fijn om nu alweer wat van je te horen. Te gek zeg om meteen te leren surfen! Ben wel jaloers dat het bij jullie zo mooi weer is, wij snakken ook naar zon en warmte. Heb inmiddels de foto,s naar Thay gestuurd en kreeg meteen een mail terug dat ze zo mooi vond.Kan ze ze doorsturen naar haar familie, die vinden dat vast weer leuk.Hier is verder geen nieuws te melden. Gerrit gaat iedere dag met opa wandelen, goed voor de conditie van allebei. Veel plezier op het camp en dikke kus van ons! opa en oma

  • 09 Maart 2012 - 13:33

    Cootje:

    Hey Dyl,
    Super om te lezen dat je het zo naar je zin hebt........geniet er van!
    xxx

  • 09 Maart 2012 - 15:34

    Kim:

    He dyl!

    klinkt allemaal super leuk! nu al!

    hopen dat al dat afkijken met engels een beetje heeft geholpen, zodat je nu een beetje je weg kan vinden in de engelse taal, hihi.

    Ik blijf je verhalen volgen, om je natuurlijk een beetje in de gaten te kunnen houden ^^.
    heel veel plezier lieve schat!

    dikke kus!

  • 09 Maart 2012 - 18:30

    Lidy:

    Hoi Dylan, wat schrijf jij fantastisce verhalen en fijn dat jullie zo genieten daar.
    Te gek zeg dat jullie volgende week al op surfkamp gaan.
    We blijven ook jou volgen.

    Groetjes, Fred en Lidy

  • 10 Maart 2012 - 08:53

    Yuki:

    leuk leuk leuk om te lezen! haha lees in de reacties dat je toch een slaapplek hebt gevonden, gelukkig maar! supervet die surflessen! ben benieuwd wat je dr van maakt haha, maak je ook wat foto's enzo? ben ondertussen toch wel heel benieuwd waar je nu precies uithangt!
    pfff 31 graden, toe maar... jaloers!
    leuk dat je zoveel schrijft! X

  • 10 Maart 2012 - 13:02

    Mariska H:

    Heee Boys,

    Ik zal proberen een beetje af te wisselen tussen jullie profielen! Maar ik hou jullie verslagen allemaal in de gaten;) Leuk om jullie verhalen te lezen. Jullie hebben alweer genoeg meegemaakt. En ontzettend leuk dat jullie 5 dagen gaan surfen;) Wat staat er onder andere nog meer op jullie to do list??? :D Surfen kunnen jullie iig weer afstrepen;)

    Veel plezier op surfcamp!

    Xx

  • 10 Maart 2012 - 15:38

    Gerrit:

    hoppa! 1-0 winst uit bij capelle en nog terecht ook,good old martijn berger scoorde m!greetz,gerrit

  • 14 Maart 2012 - 14:43

    Fam. Sieljes:

    Hey Dylan,
    Hoe is het met je?
    We zitten met smart te wachten op een nieuw reisverslag.............
    zeker geen tijd voor nu? Ook wel lastig surfen en schrijven tegelijk..haha!
    Hoop wel dat we gauw weer wat van je horen!!
    Liefs Fred en Co en Rub en Daf xxx

  • 15 Maart 2012 - 13:52

    Margreet Oordt:

    Hoi Dylan,

    Ik volg je ook hoor. Ik kon alleen via de telefoon geen reactie plaatsen. Maar je moeder heeft even uitgelegd dat ik de "mobiele" versie aan moest klikken en nou lukt het. Ik blijf blond hè ........
    Je hebt het erg naar je zin zo te zin. Leuk filmpje ook op you tube van het surfen.
    Nou doe kalm aan en geniet er lekker van.

    Groetjes

  • 15 Maart 2012 - 18:45

    Rowin:

    heey Dylan jij hebt geluk ik moet nog naar school ik wil ook surfen maar ach veel plezier verder in Australie

    Groetjes Rowin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Dylan

Actief sinds 21 Feb. 2012
Verslag gelezen: 492
Totaal aantal bezoekers 19462

Voorgaande reizen:

06 Maart 2012 - 01 Februari 2013

Down under!

Landen bezocht: