Update - Reisverslag uit Barossa, Australië van Dylan Lenters - WaarBenJij.nu Update - Reisverslag uit Barossa, Australië van Dylan Lenters - WaarBenJij.nu

Update

Door: dylanlenters

Blijf op de hoogte en volg Dylan

20 April 2012 | Australië, Barossa

Het bier wordt maar niet goedkoper.. Cheers!

• 19 April 2012 - 15:41

Janny Spijker:

Dacht ik een enorm verslag te lezen, maar nee hoor, alleen "het bier wordt maar niet goedkoper". Maar toch cheers. Hoop snel een bericht van je te lezen.

Liefs en xxxx oma

• 19 April 2012 - 15:50

Mama & Henk:

Jee, dat is echt heel vervelend ;-) haha!
    Love you!

• 19 April 2012 - 16:12

Anita Vd M.:

Hey Dyl, bedankt voor je felicitatie vanuit Australië. Lief dat je eraan denkt. Nou dat verslag van je was snel te lezen. Ben er echt even voor gaan zitten, leesbril op en.....pff wat een verslag.
    Je foto's zeggen iets meer, iig dat je je goed vermaakt, en dat is het belangrijkste. Fijn dat je net even met opa ge-skypt hebt! Nou succes verder, veel plezier straks in nieuw Zeeland en we horen weer. Dikke x

• 19 April 2012 - 18:43

Gerrit:

heb een boel mega spannende en lange reisverslagen gelezen maar dit slaat alles hahahhahah
    je zou t ook af kunnen korten met:bier is duur grinsss

• 19 April 2012 - 21:10

Geeske:

Hallo Dylan,

Hou de huis aan huis krantjes in de gaten, scheelt wel in prijs!!! haha

xx geeske

• 20 April 2012 - 07:13

Rrrrita:

Das nou jammer ;-)......
    Zijn jullie er verder al uit wat jullie gaan doen??;-)

• 20 April 2012 - 08:02

Wim & Astrid:

HAHAHA,
    GRAPJAS!
    PS:Moeten we wat blikjes bier opsturen?

• 20 April 2012 - 11:58

Erik:

Het wil hier ook maar niet goedkoper worden!

• 20 April 2012 - 17:38

Fam.Sieljes:

Hey Dyl,
    Nou eindelijk hoor...........................een nieuw reisverslag (JE)!!! Ben de halve dag bezig geweest om er door te komen.......haha. Kijk uit naar de volgende!!!!
    Bedankt voor je felicitatie namens Fred Pot. Als we er nog één hadden zouden we hem aansteken speciaal voor jou.....en Leroy natuurlijk.
    Liefs ons xxx

• 22 April 2012 - 16:27

Lidy:

WAUW....!!!!! Wordt vervolgd ????????? :)

Groetjes uit Ommen